21 lipca 2016

From AM to PM


Chyba łatwo da się zauważyć moje uwielbienie dla białych koszul i bluzek. Ostatnio często łączyłam je z jeansami, więc teraz dla odmiany wybrałam skórzane spodnie (no dobra...są z ekoskóry). W ten sposób powstała baza do zestawu który z powodzeniem możecie nosić "od świtu do zmierzchu". Ale co to właściwie znaczy? Zapewne wielokrotnie widziałyście w programach telewizyjnych lub gazetach stylizacje w których "baza" jest ta sama ale wystarczy zmienić/dodać/odjąć jakiś element i czary-mary zestaw "na co dzień"/ do pracy zamienia się w bardziej imprezowo-wieczorowy. I moim zdaniem biała koszula i skórzane spodnie to baza idealna do takiej "magii".

Na zdjęciach widzicie moją wersję na wieczorne wyjście. Do wspomnianej bazy dobrałam szpilki w panterkę, ale gdyby zamienić je na krótkie trampki, sneakersy czy baleriny powstałby wygodny zestaw do pracy lub na wielogodzinne śmiganie po mieście. Jeśli wybierzecie dużą torbę, która pomieści buty na zmianę to nie będziecie nawet musiały wpadać do domu by się przebrać ;)

Jestem bardzo ciekawa jaka Waszym zdaniem jaka jest ta idealna baza dla zestawu "świt-zmierzch"? 
Sylwia

 
fot. gootex ♥

koszula/shirt - Rag&Bone (podobna TUTAJ/similar HERE)
bomber - no name (podobny TUTAJ/similar HERE)
spodnie/pants - H&M (podobne TUTAJ/similar HERE)
buty/heels - Bershka (podobne TUTAJ/similar HERE)
torebka/bag - Parfois (podobna TUTAJ/similar HERE)

31 komentarzy:

  1. Idealna baza do zestawu świt zmierzch to tak jak u Ciebie biała koszula, albo jakaś czarna uniwersalna sukienka i skórzana kurtka <3 Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to prawda! taka baza też jest świetna :)

      Usuń
  2. Love the pants, thanks for the share.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bomber! Zapraszam w wolnej chwili do mnie, ostatnio wspominałam o tych kurtkach!

    https://afropolkaagain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie "całodniówki" bardzo mi odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę że się wpasowałam w Twój gust :)

      Usuń
  5. zgrabniutka jesteś! fajne buty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥ ostatnio trochę mniej zgrabniutka niż to dawniej bywało, ale miło mi że tak uważasz :)

      Usuń
  6. Jak zawsze perfekcyjnie ;*
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie ;D Buty są na prawdę świetne. Dzięki nim outfit jest nie jest taki zwykły :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look i bardzo do gustu przypadła mi Twoje kurteczka! Mega :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój uśmiech to po prostu uwielbiam kochana. Świetny look i wszystko do siebie dobrze pasuje. Taki idealny na ostatnią pogodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu ♥ lepiej się uśmiechać niż robić zblazowane miny na zdjęciach :)

      Usuń
  10. Wyglądasz przepięknie! jesteś bazą mojego bloga-znajduje w Tobie bardzo dużo inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola ♥ Dziękuję ogromnie. Dla mnie to największy komplement :*

      Usuń
  11. Such a modern outfit!

    xo,
    Priceless Ambition

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna klasyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super boomberka *.*
    Pozdrawiam,
    muuooaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥