27 lipca 2015

I'm Kinda Busy

Kochani!Wstyd się przyznać, ale te zdjęcia przeleżały na moim dysku z 2 tygodnie. Ostatnio brakuje mi godzin w dobie i zaczynam rozumieć dlaczego bogaci ludzie zatrudniają wedding planer'ów (nie wiem czy ma to polską nazwę po planowacz ślubów brzmi co najmniej dziwnie ;)). Mimo to obiecuję, że postaram się z całych sił, aby w tym tygodniu pojawił się jeszcze kolejny post. Trzymajcie kciuki! A tymczasem zostawiam Was z zaległymi zdjęciami i zestawem z nutą boho.
Sylwia
 

fot. gootex

bluzka/blouse - TUTAJ/HERE
jeans - sh + DIY
buty/shoes - Lidl
torebka/bag - Aldo
tatuaż/tattoo - TUTAJ/HERE 
naszyjnik/necklace - regal rose

10 komentarzy:

  1. takie buty w lidlu były? genialne! <3 cudownie wyglądasz:*
    buziaki!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były były :) i kosztowały 40, albo 50zł :)

      Usuń
  2. Przepiękna stylizacja! Bardzo mi się podoba bluzka, ma piękny motyw z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się wierzyć nie chcę, że te buty są z Lidla! Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) są, są :) już je nawet wcześniej pokazywałam na blogu - o tutaj http://smells-like-fashion.blogspot.com/2015/05/what-im-viewing-is-little-different.html :)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ta bluzka i ten metaliczny tatuaż! Powodzenia w organizowaniu ślubu :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  5. a buciki skąd? zdjęcia z jakiegoś konkursu albo dyplomu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty z Lidla :) zdjęcia robione wyłącznie na potrzeby blogowe, ale się cieszę że pomyślałaś inaczej :) mój fotograf też na pewno się ucieszy :-

      Usuń
  6. Ale czadowe buty w dodatku z Lidla,wow! :D Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥